نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
فروش سوله و ایلینگ برای خرید زمستانی

فروش سوله و ایلینگ برای خرید زمستانی

بر اساس گزارش های صبح یکشنبه، کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس به تازگی در لندن بوده تا علاقه ی باشگاه های لیگ برتر را به دو استعداد جوان بیانکونری، ماتیاس سوله و ساموئل ایلینگ جونیور ارزیابی کند.

 

طبق اطلاعات La Gazzetta dello Sport، جونتولی در حالی که مکس آلگری و تیم اول یوونتوس در آستانه پیروزی 2‐1 مقابل مونزا، آخرین تدارکات خود را انجام می دادند، به انگلستان رفت.

 

احساس عمومی این است که فروش این دو استعداد نوظهور می تواند پول نقد مورد نیاز را برای تامین مالی نقل و انتقالات تیم اصلی در ژانویه فراهم کند.

 

گازتا گزارش می دهد که نیوکاسل و کریستال پالاس هر دو به سوله علاقه مند هستند که از زمان پیوستن قرضی به فروزینونه در ابتدای فصل 2023‐2024 تحت تأثیر قرار گرفته است.

 

طبق گزارش La Gazzetta،

 

یوونتوس در صورتی که سوله را فراخواند و در پنجره نقل و انتقالات ژانویه بفروشد، ممکن است مبلغی بین 20 تا 25 میلیون یورو دریافت کند.

 

علاوه بر سوله، گمانه زنی هایی نیز در مورد آینده ایلینگ جونیور در تورین در ماه های اخیر وجود داشته است. ملی پوش زیر 21 ساله انگلیس وقتی فرصتی به او داده می شود، تحت تأثیر قرار می گیرد، اما شانس حضور در تیم اصلی در این فصل به طور فزاینده ای کم بوده است.

 

گزارش های اخیر حاکی از آن است که تاتنهام یکی از علاقه مندان جدی به بازیکن سابق تیم جوانان چلسی است.

 

اگر یووه بتواند فروش هر دو باشگاه سوله و ایلینگ جونیور را به باشگاه های لیگ برتر در ژانویه تسهیل کند، اعتقاد بر این است که آنها می توانند مبلغی در حدود 45 میلیون یورو به دست آورند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: